אם יש לך עסק בו אתה מוכר מוצרים או מציע שירות ורוצה להעלות את נפח המכירה\טראפיק באתר, הרי שפרסום בגוגל הוא בשבילך. תוכל להגיע לפלחי שוק שלא מגיעים אליך בדרך כלל, או למכור לאותו פלח שוק אבל בעיר אחרת. הפרסום באמצעות מודעות גוגל יביא לך תנועה בטוחה לאתר שלך. אחרי הכול, אם הוא אתר טוב ואתה מציע מוצר מנצח במחיר תחרותי – אין סיבה שלא תפרסם אותו בגוגל. הדגש יהיה לשים לב שמחיר ההקלקה יהיה עדיין משתלם, ולכן כדאי לפרסם את המוצרים עם נתח הרווחים הגדול ביותר. ופה אנחנו נכנסים לתפקיד
מעטפת מקצועית מקיפה
רשת החיפוש
רשת החיפוש הכוונה היא למנוע החיפוש בה הגולש כותב שאילתא כלשהיא ומקבל את התוצאות אליה רצה להגיע.
GDN
קמפיין באנרים באמצעות פרסום ברשת המדיה של גוגל, הקמפיינים מוצגים בשותפי פרסום של גוגל כמו - zap, ynet, mako. ועוד רבים אחרים.
Google Shopping
גוגל שופינג אלו מודעות שמופיעות בראש תוצאות החיפוש כתמונה עם מחיר ובדרך כלל בצורת קרוסלה.
Youtube
אתר הוידאו הגדול בעולם שייך לגוגל והוא מאפשר למפרסמים לפרסם את השירותים או המוצרים שלהם.
Remarketing
קמפיין רימרקטינג הוא קמפיין גוגל שבו אנחנו יוצרים קשר או במילים נרדפות '' רודפים '' אחרי לקוחות שהייתה להם איזו שהיא אינטרקציה עם הנכסים הדיגיטלים שלכם.
אופטימזציה
ליווי צמוד ודיווח שוטף ללקוחות שלנו, דוחות SEO מפורטים הכוללים הסבר מלא. עמידה במטרות תוך התייחסות לפעילות האתר המלאה להשגת חשיפה מקסימלית.
קידום אתרים PPC
קידום ממומן היא הדרך המהירה ביותר להיראות ולהיחשף ללקוחות פוטנצילאלים באינטרנט, מטרתו העיקרית היא להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנוע החיפוש של גוגל והיא אחת מהאסטרטגיות הנפוצות ביותר של קניית טראפיק מהיר.
ניהול קמפיין חכם מתחיל עם הגדרת יעדים ומטרות, מחקר מילות מפתח (KPI), כתיבת מודעות איכותיות, תקציב, אופטימיזציה ושליטה.
המשמעות של פרסום ממומן המבוסס על אסטרטגיה נכונה היא, הגדלת מחזור המכירות והחזר השקעה מקסימלית (ROI).
אז מה זה בעצם PPC
ואיך זה עובד ?
מערכת הפרסום של גוגל – "googleAds" מאפשרת למפרסמים למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאלים באמצעות הצגת האתר המקודם בראש העמוד של גוגל בעבור כל שאילתת חיפוש. גוגל מאפשרים למפרסמים להציג מודעות פרסום רק עבור אנשים שהצורך שלהם הינו רלוונטי זאת אומרת – גוגל לא גובים כסף על הצגת מודעות הפרסום (CMP) כמו פייסבוק אלא רק אם אותו אדם לחץ על המודעה שלך. למודל הזה קוראים PPC – pay per click תשלום עבור הקלקה, זהו מודל החיוב לפרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל.
רשת החיפוש – כשאנחנו אומרים רשת החיפוש הכוונה היא למנוע החיפוש בה הגולש כותב שאילתא כלשהיא ומקבל את התוצאות אליה רצה להגיע. קמפיין ברשת החיפוש חושף אתכם לאלפי לקוחות פוטנציאלים שמחפשים את השירותים והמוצרים שאתם מציעים.
אנחנו ניצור עבורכם מודעות יצירתיות עם מסרים מדויקים שיתאימו לקהל הרלוונטי

Google Shopping
מערכת הפרסום של גוגל – "googleAds" מאפשרת למפרסמים למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאלים באמצעות הצגת האתר המקודם בראש העמוד של גוגל בעבור כל שאילתת חיפוש. גוגל מאפשרים למפרסמים להציג מודעות פרסום רק עבור אנשים שהצורך שלהם הינו רלוונטי זאת אומרת – גוגל לא גובים כסף על הצגת מודעות הפרסום (CMP) כמו פייסבוק אלא רק אם אותו אדם לחץ על המודעה שלך. למודל הזה קוראים PPC – pay per click תשלום עבור הקלקה, זהו מודל החיוב לפרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל.
פרסום ביוטיוב
אתר הוידאו הגדול בעולם שייך לגוגל והוא מאפשר למפרסמים לפרסם את השירותים או המוצרים שלהם בעזרת מודעות מסוגים שונים הכוללים –מודעות תמונה, מודעות טקסט ומודעות וידאו.
גם כאן האפשרויות רבות ויש יכולת לטרגט ברמה מדוייקת מאוד
קמפיינים בווידאו בעיקר מאפשרים לכם לפרסם בפני הקהל שלכם ולעודד אינטראקציה עם המודעות ב-YouTube ובאתרים של שותפי הווידאו של Google כדי להגביר את מידת העניין של הקהל בעסק. כשיוצרים קמפיינים של מודעות וידאו, אפשר לבחור מתוך מגוון יעדי קמפיינים, סוגי משנה של קמפיינים ופורמטים של מודעות כדי לחשוף את המוצרים והשירותים בפני אנשים ולעודד אותם לבצע פעולות

רימרקטינג
קמפיין רימרקטינג הוא קמפיין גוגל שבו יוצרים קשר או במילים נרדפות " רודפים " אחרי לקוחות שהייתה להם איזו שהיא אינטרקציה שלכם. גוגל מאפשר לנו להציג את המודעות שלכם באופן אסטרטגי לקהלים האלה בזמן שהם גולשים בגוגל או באתרי השותפים של גוגל וכן עוזרת להגביר את המודעות של המותג
GDN רשת המדיה
קמפיין באנרים באמצעות פרסום ברשת המדיה של גוגל, הקמפיינים מוצגים בשותפי פרסום של גוגל כמו – zap, ynet, mako. ועוד רבים אחרים.
אנחנו מתבססים על בחירה נכונה של קהלים, אתרים רלוונטיים ותחומי עניין מה שמאפשר לבנות קמפיין אפקטיבי סביב נושא מסוים או לבחור איפה יוצגו המודעות שלנו ואיפה לא


אופטימזציה
ליווי צמוד ודיווח שוטף ללקוחות שלנו, דוחות SEO מפורטים הכוללים הסבר מלא. עמידה במטרות תוך התייחסות לפעילות האתר המלאה להשגת חשיפה מקסימלית.