שיפור יחסי המרה CRO
היתרון המשמעותי ביותר בעולם הדיגיטלי הוא האפשרות לנתח כל פעילות של העסק שלכם, מתוך היתרון זה הגיע המונח – CRO שיפור יחסי המרה שהוא למעשה תהליך שיווקי ראשוני אך תמידי שנועד לשפר יחסי המרה באתר מהתנועה הקיימת מבלי לנסות להגדיל את התנועה הקיימת לאתר, את מספר ההמרות אפשר להגדיל ע"י ניתוח מעמיק של האתר בעזרת כלים מתקדמים. ניתוח תהליכי רכישה והזמנה באינטרנט, מטרתנו העיקרית היא הגדלת ה ROI. בנוסף אנחנו נדע לשפר את חווית הלקוח ונמפה את מגבלות הרכישה
מה שאנחנו מציעים לכם
ניתוח נתוני גולשים
בעזררת כלים כמו GoogleAnayltics, מפות חום באתר ועוד נוכל לראות נתונים מדוייקים על הלקוחות שלנו בכל עמוד באתר ובכך לשפר את הביצועים.
A/B Testing
בשיטה זו אנחנו נציג לגולשים כמה גרסאות של אותו הדף ונשנה בו חלקים כמו כפתורי רכישה, צבעים, הנעה לפעולה ועוד. לאחר שננסה כמה גרסאות שונות נוכל לדעת בבירור מה עובד טוב יותר.
שיפור מהירות האתר
בדיקת מהירות האתר וניתוח טכני לצורך שיפור זמני הטעינה בכל עמוד.
סקרים
יצירת סקרים ושאולנים על מנת לקבל פידבק מהגולשים שלנו על בעיות שהם נתקלו בהם או איזורים מסויימים שגורמים לאי נוחות.
שיפור חוויות המשתמש
התבוננות בחווית הלקוח שגולש אצלנו באתר, שיפור נראות האתר והתאמתו לצרכים של הלקוח. שיפור נראות האתר למטרת הגדלת ההמרות.
דוח המלצות מפורט
קבלת דוח מפורט של המלצות לשיפור יחסי ההמרה באתר.
קצת על שיפור יחסי המרה CRO
אז מה זה בכלל המרה?
בעולם האונליין ובאתי איקומרס המרה היא פעולה שאנו רוצים ומכוונים שהגולש יעשה לדוגמה – השארת ליד, רכשה באתר, הרשמה ליוזלטר ועוד.
יחסי ההמרה נמדדים באחוזים, לדוגמה אם נכנסו לאתר 1000 לקוחות ורק עשרה רכשו יחס ההמרה עומד על 1%. משמעות של שיפור יחסי המרה CRO הוא מיקסום הטריפ הקיים באתר ואין סיכוי שלא ניתן לשפר אותו אפילו במקצת. לייצירת טרפיק גדול יותר יש הרבה דרכים אך מטרתנו העיקרית בשיפור יחסי המרה הוא להתמקד בקהל שכבר נכנס לאתר, מוסיף מוצרים לעגלה ולא מבצע רכישה.
לא תמיד נדרש "להפוך" את כל האתר אלא לעשות כמה שינויים קטנים וזה כבר עושה את ההבדל

בדיוק ככה

מנתחים

מסיקים

מטמיעים
